mandag den 6. februar 2023

Masker på en mandag - Uge 5

 

Ugen kort: 

  • Den grønne dame faciliterede et møde om verdensmål, bæredygtighed og fritidsordninger. Måske lovede jeg at tale videre på et forum senere på foråret...
  • Jeg hentede blomster til Berit.
  • Oscar skulle have været med sin far hjem, men endte med at overnatte - og undre sig over han skulle i børnehave dagen efter.
  • Vi havde et noget amputeret MED-møde, med gode snakke. 
  • En noget anderledes oplevelse kan streges fra flere bucketlists.
  • Hver gang jeg har en oplevelse af at der er styr på ting, sker noget nyt. 
  • En ting er at sige farvel til den grønne dame, der er på vej til Bornholm. Noget andet er når to andre damer siger op i løbet af ganske få dage - to af dem, der får alting til at hænge sammen. De bliver savnet - alle tre.
  • Et pludseligt behov for strikkede karklude opstod. 
  • Endnu fire kjoler er færdige, og indgår nu i garderoben - billeder må komme senere.
  • Det grønne udvalg lagde gode planer for kommende arrangementer.

 






 

Læse: Harry, Hermione og Ron er taget ud på deres hemmelig mission. De er endt på Grumsted Plads og har sendt Kræ ud efter Mundungus i jagten på en medaljon. 

Med alt det jeg ved, der skal ske, og alt det jeg nok har glemt, kan jeg godt gå hen og synes at der ikke er meget bog tilbage. 

 

Strikke: Når tre damer forsvinder og skal videre, synes jeg der er på sin plads at få grønne bæredygtige karkulde med, til at erindre den grønne bæredygtige skole. 

Tre sæt af tre klude. Jeg er nået halvvejs, og strikker lige nu ikke på andet.

Jeg skal nok nå det.

 

 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar