tirsdag den 1. november 2011

Oktober


Oktober 2011


Endnu en måned er gået og med den kommer mørket for alvor.

Jeg kan godt lide mørket og hyggen. Men jeg kan ikke finde ud af at fotografere. Mit kamera kræver dagslys, og jeg skal omstilles til at huske at tage billedern mens lyset stadig er på himlen.

Oktober har ikke kun været mørke. Men det har været på vej. Sammen med mange dejlige solskinsdage, dage med regn og dage med tåge.

Petunias Fotokalender har lagt oktober under sine vinger, og der er masser af andre bud på oktober, hvis du skulle have lyst til at kigge med.

4 kommentarer:

  1. Og jeg glemmer mit kamera hele tiden, det er som om denne tide ikke genererer lyst til at fotografere. God tirsdag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Det kan være, det er det, Lene. Det havde jeg slet ikke tænkt på :)

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig godt oktober billede, vi har også sådanne motiver liggende i haven, men jeg synes det er tåget hele tiden, og får ikke taget billeder. :-)

    SvarSlet
  4. Inge, jeg var heldig at se motivet på en solskinsdag :)

    SvarSlet