torsdag den 6. juni 2013

Torsdag med mandagsfølelse


Fridagen i går var fantastisk. Nu føles det som er det mandag og en ny uge står klar.


Morgenmad på altanen


Jeg er startet i adstadigt tempo. Det er min mulighed og jeg udnytter til fulde.

Emilie forsvandt mod forevisninger af SOSU-skolens muligheder. Hun er ligeglad, styrer ret mod Sorø og Husholdningsskolen. Men det er da meget hyggeligt. Siger hun.

Anders er tilbage ved sin maskine. Han var der også i går. I et kort ærinde for egen regning. Og kom tilbage med det han selv kalder verdens grimmeste lampe. Jeg er tilbøjelig til at give ham ret. Men jeg går ud fra den kan lyse og vi er enige om den ikke skal hænge i stuen. Så kan jeg godt leve med den.

Om lidt er jeg klar til at tage af sted. Og overveje en ny fotosession, eller om jeg kan tage billeder af billeder. Det er brugt før. Med succes. Engang sidste år tog jeg billeder af alle mine kolleger. Vi ville lave en tavle med navn på de voksne. Nu skal jeg bruge billederne igen. I en velkomstfolder. Men de er væk. Som i jeg-har-nok-ryddet-op-og-tænkt-de-ikke-skulle-bruges-igen...

Ærgerligt nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar