onsdag den 5. juni 2013

Udviklingspotentiale


Min grønne trøje vokser støt.


Den grønne trøje


Den grønne trøje


Jeg noterer og skriver ned. Piller op og strikker igen. Jeg vil rigtig gerne ende med en model og en vejledning, der kan bruges igen.

Bladmønstret er rigtig fint, også selvom det ikke egner sig til gengivelse som det er lige nu. Jeg troede jeg havde regnet det ud, men mønstret forskubber sig en lille smule for hver gentagelse. Det gør ikke noget, når det er mig der strikker, for jeg har styr på det, men hvis jeg skulle forklare eller tegne det til andre, ville det kræve temmelig meget. Det er småting, der skal ændres, en ekstra pind eller to - tror jeg - jeg har bare ikke regnet efter endnu.

Nu rykker jeg ind. Emilie og jeg har siddet  i solen og strikket og hæklet. Solen er skøn, men for meget holder jeg alligevel ikke til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar