tirsdag den 25. juni 2013

Tirsdag med overskyet og mulighed for sjalsovertræk


Der er lagt op til en lang dag.


Altanen - juni 2013


Emilie skal have den sidste HPV-vaccine. Hun synes de gør ondt, så jeg har lovet at tage med og holde i hånd.

Vi har fået en tid i frokostpausen. Lægen bor tæt ved skolen, så det er nemt at komme tilbage. Det er også nemt for mig at komme på arbejde, selvom jeg så ender med at møde i omegnen af en time for tidligt.

Jeg kunne køre hjem, smække benene op et kvarter og køre igen. Hvem gider det. Så hellere brygge en kande the og finde et stille hjørne, inden dagen for alvor går i gang.

Siden skal jeg videre, inden jeg engang i aften ender hjemme igen.

Der er lagt op til en lang dag. Men også en dejlig dag.

2 kommentarer:

  1. Håber du fik nydt din te og den del af dagen hvor du ikke var på job. Knus og god onsdag. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg gjorde Catarina :)

      Slet