lørdag den 1. juni 2013

Sanne i Tivoli


Jeg havde glemt hvor hyggeligt det kan være at gå til koncert.


Fredagsrock på plænen - Sanne, maj 2013


Sidste gang jeg var til koncert involerede det noget med fulde folk, skubben og langt mere ubehag end behag.

Da Sille ville til fredagsrock i Tivoli og høre Sanne, var det i første omgang følelsen fra min sidste koncertoplevelse der satte ind. Jeg havde ikke lyst. Jeg ville ikke. Havde mest lyst til at glemme det hele.

Men jeg havde lovet, og da først jeg havde sat ord på min manglende lyst, var det pludselig meget lettere at beslutte mig for en god aften.

Vi havde ingen planer om at stå tæt på. Vi havde ingen planer om at skulle kunne se det hele. Vi ville høre, opleve og bare være der.

Vi kom ikke i god tid. Stemningen var god. Folk var glade, og der var forbavsende god plads. Inden vi så os om, stod vi i tredie række fra hegnet, omgivet af relativt små folk og med en rigtig god udsigt og masser af plads til at bevæge sig.

Det var superhyggeligt.

Jeg havde glemt hvor hyggeligt det kan være.

4 kommentarer:

  1. Det er godt nok mange år siden, jeg har været til koncert. Og endnu flere år siden jeg har smagt kiksekage, jeg er spændt på din vurdering af smagen. Og så ser du da brandhamrende godt ud, selv med barberskum over hele kroppen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, det er nogen år siden jeg sidst var af sted. Muligheden for musik i Tivoli er nem at gå til, og noget vi har gjort før.
      Kiksekagene er fin - men ikke lige mig og tusind for komplimentet :)

      Slet
  2. Det er nemlig rigtig hyggeligt og noget som jeg osse gør alt for sjældent. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, jeg er nok blevet gammel - jeg gider helt sikkert godt igen, men bare ikke for tit :)

      Slet