tirsdag den 9. februar 2010

Fritgående børn


sne februar 2010

Begge unger er hjemme i dag… Den ene er syg og dårlig, har ondt i hovedet, gik hjem fra skole i går og sov, afbrudt af lidt aftensmadsstikkeri, lige til i morges og lidt mere… den anden er … erm… syg og dårlig… eller noget.

Det er de så ikke længere.. og deres indtog i stuen på et tidspunkt, hvor jeg ellers har den for mig selv, er helt forkert og slet ikke i tråd med mine egne planer.

På den anden side skal jeg måske også lige nå forbi en butik der kan opfylde den store morprøve og samtidig giver mig en undskyldning for at stæse ud af døren timer før det egentlig er nødvendigt…
Måske.

2 kommentarer:

  1. Åh ja - den store morprøve :-))). Man har jo sine minder :-). Heldigvis er det slut på disse kanter - sønnen på næsten 10 har aldrig villet klæde sig ud, og pigerne er for længst kommet 'over' det. Så det er dejligt. Ærlig talt. For det er altså lettere anstrengende at kreere år efter år efter 'selvgjort'-princippet - når jeg nu ikke har evner i retning af syning og sån't pr. natur. Så jeg ånder bare lettet op :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  2. Gittemay, det ser ud til jeg blev reddet på målstregen... Tøsebarnet har været på rov i mit klædeskab og fundet noget der kan bruges sammen med gamle udklædningsting :)

    SvarSlet