torsdag den 13. maj 2010

Farveeksplosion


a t det både var en våd og kold oplevelse i går, er der vist ingen tvivl om.

At mine gummistøvler ikke kunne holde mine fødder varme, er min egen skyld.

At naturens farver i højere grad minder om efterår end forår, er det måske ikke kun mig, der synes at se.

Men at naturen ikke lader sig gå på og i høj grad vidner om forår er der ingen tvivl om.

Overalt i haven skyder knopper og smukke farveklatter frem.


tivoli maj 2010


tivoli maj 2010


tivoli maj 2010


tivoli maj 2010

3 kommentarer:

  1. Å WAW da for nogen fine billeder, jeg bliver helt blomster salig inden i.

    SvarSlet
  2. Skønne, skønne blomsterbilleder!! Ja, det er da dejligt, at vi kan følge i naturen, at foråret er her - for det er da ikke varmen, der plager os...

    SvarSlet
  3. Der var rigtig mange smukke blomster derinde. Både på vej og fuldt udsprungne.
    Jo - både forår og sommer er på vej :)

    SvarSlet