fredag den 21. maj 2010

Heltisk aktivitet


maj 2010


Den har ligget på mit bord i flere dage. Vi har snakket om hvem og hvordan. For søskende er ikke inviteret.

Sidste afleveringsfrist er i dag. Jeg skulle bare huske at hæve penge.

Det meste af en time gik, efter Daniel forsvandt ud af døren, før det gik op for mig den lå der endnu.


Tilmeldingen til dimissionsfesten!


Vasketøj blev sat over og jeg spurtede ud af døren. Fire kilometer den ene vej og fire kilometer tilbage, delt af forgæves forsøg på at finde et barn, der ikke var der hvor han burde være. Solegården summende af frikvartersramte børn og nogen mente han var i festsalen, hvor klassen er valgt til at pynte til sidste skoledag.

Der var han ikke, klasseværelset var tomt, og endelig fandt jeg nogen, der kunne fortælle han var på torvet.

Tilmelding og penge skiftede hænder, vasketøjet er klaret og nu skal der være tid til stillesiddende foran computeren. Der skulle gerne både en plakat og en invitation med, når jeg om halvanden time kører samme vej endnu engang.

2 kommentarer:

  1. Du trænger da vist lige til at drikke en kop kaffe... sådan helt stille og roligt...
    Ind imellem bliver det hele lige en tand mere hektisk end man forestillede sig. Godt du havde i benene, hvad han ikke havde i hovedet ;)

    God pinse.
    KH Frau Putz

    SvarSlet
  2. God pinse til dig også Frau Putz.
    Jeg nøjes med en kop the, jeg tilhører nemlig den mærkelige del af befolkningen, der ikke kan lide kaffe :)

    SvarSlet