lørdag den 11. april 2009

Hjemme igen


Et par dage i Nakskov giver et helt andet tempo.  Det er rart engang imellem at sætte tempoet lidt ned – det er også rart at komme hjem igen, måske knap så rart, når der ikke lige blev gjort rent og støvet af inden vi tog afsted. Men på den anden side, det bliver der sjældent.

Jeg har helt alvorlige og velgennemtænkte planer om rengøring de næste dage, men jeg er også fantastisk til overspringshandlinger, så måske bliver det alligevel ikke helt som jeg forventer :)

Selvom min far fastholdt ikke at have inviteret til fødselsdag, er vi flere om at bestemme, så dagen bød også på gaver fra både børn og børnebørn, efter en middag han insisterede på selv at stå for, selvom kokkekæresten var med og gerne ville hjælpe.

Men nej hjælp frabedes og selvom min far ikke er nogen ørn i et køkken, og bestemt ikke kalder sig det, fik vi lækker mad og hygge nogle timer, før søster og familie igen pakkede sig sammen og kørte hjemad og vi blev endnu en nat.

Jeg troede vi skulle tidligere hjem i dag, men tempoet bestemte og vi havde ikke travlt. Bortset fra Daniel, der ikke sagde noget,men helt sikkert gerne ville hjem til den nye computer, der stod og ventede og nu er under kærlig behandling.

Den er stadig ikke rigtig inviet, for den står stadig på installering af ALT, så når styresystemet om lidt fungerer, kommer turen til alle de spil og programmer, han ikke kan undvære.

far
- Endnu engang: Tillykke med fødselsdagen Far

Ingen kommentarer:

Send en kommentar