onsdag den 6. maj 2009

Jeg er så tosset


bolsjestrik

Sidste strikkeprojekt er næsten færdigt, eller i hvert fald færdigt i en grad, der ikke fungerer andre steder end i hjemmet. Jeg blev næsten grebet af panik, lige inden jeg i går skulle ud af døren, til en arbejdsdag til langt ud på aftenen, som snildt kunne rumme tid til lidt strik.

Men hvad skulle jeg tage med? Jeg har ofte flere projekter igang på samme tid, men på det sidste har jeg kun haft et måske to projekter af den art, der egner sig til at tage med, igang på samme tid.

Jeg havde glemt den lille lyserøde, jeg for et par måneder siden startede til Emilie. Måske fordi den lyserøde netop er et af den slags panikprojekter – der SKAL bare være noget. Nu har den fået en renæssance, og jeg bør nok hænge i til den er helt færdig. Om ikke andet, så fordi tøsebarnet vil sætte pris på det.

Samme tøsebarn, der fik lov at blive hjemme fra skole i går. Hun kom med på arbejde, hvor klubben meget belejligt skulle i svømmehallen – væk var hun.

buket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar