lørdag den 30. maj 2009

Helt i sort


knapper

18 sorte perlemorsknapper skal pynte på nederdelen till tøsebarnet. Hun ville gerne have striber, men forbeholdt sig retten til sort pynt.

Om et øjeblik er den færdig, men nogen billeder bliver der ikke, for pigebarnet er ikke hjemme. De bliver store, gør de. Og selvstændige.

Der er fødselsdagsfest i klassen i aften, men allerede inden klokken slog 10 i morges, var hun ude af døren, for planlægningen lød på gaveindkøb sammen med en veninde. Senere er jeg blevet indviet i, at de nok sover sammen. Jeg har ikke hørt andet endnu, men regner med et opkald om hvorvidt jeg skal hente efter festen, eller alt er skemalagt til anden side.

Mine halve planer om karneval på Fælleden i morgen, kan så tages op til overvejelse, når jeg ved noget mere. Og ellers er det også ligemeget, bare hun hygger sig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar