søndag den 10. maj 2009

Helt uden fortilfælde


Mors dag er ikke noget vi nogensinde fejrer. Som barns mindes jeg slet ikke at have hørt om dagen.

Min søster mener dog at have sendt et enkelt kort til vores mor. Et af de sukkersøde, som kun amerikanere kan fremstille, dengang hun var afsted som aupair i USA.

Emilie havde på forhånd meddelt, at jeg skulle ikke regne med noget i dagens anledning, hvilket er helt i min ånd. Alligevel ændrede hun mening og havde allerede inden weekenden blev taget i brug en gave liggende, hun i første omgang mente jeg skulle have på forhånd, så jeg kunne pakke op søndag morgen.

Jeg ville hellere vente, til hun kom hjem, 0g det ville hun vist i virkeligheden også.

Ikke så snart var hun inden for døren, før pakken blev fundet og vi satte os ned inden udpakning.

Jeg havde gættet og gættet var rigtigt. Den bakke hun har lavet i sløjd og indtil flere gange fortalt om. Specielt fortalt om hvor svært det var at save de buede kanter.

Teksten var en overraskelse, en overraskelse jeg bliver helt blød af.

bakke

5 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er det kært:)

    SvarSlet
  2. Nej hvor sødt! Det varmer om hjertet med sådan en erklæring :)
    Fed tunika!

    SvarSlet
  3. Det gør det Mette - og tak :)

    SvarSlet
  4. Det synes jeg også Tina :)

    SvarSlet