mandag den 18. maj 2009

Candyfloss og sort


candyfloss
Lyserød som yndlingsfarve er erstattet med sort. Jeg strikkede lyserød, men med sorte kanter.
Den er godtaget, hun mener nok den kan blive brugt.
trekvarte ærmer og med en sløjfe i siden, kan den måske gå hen og blive overtøj i en nærmere fremtid. Måske ender den i en krøllet bunke på gulvet. Det er aldrig til at vide!
På kom den, for en kort bemærkning, med chokolade i munden og tankerne på maden, der i dag er hendes opgave. – Bliv så færdig, jeg skal videre…
Imens har jeg nye tanker, der skal prøves af.
emilietrøje

2 kommentarer:

  1. Hvor er den sød! Den sorte kant klæ'r den rigtig fint.
    Håber, den falder i god jord. Det kan være så frustrerende at strikke børnetøj, der aldrig bliver brugt.

    SvarSlet
  2. Det er det Annette, derfor prøver jeg også så vidt muligt at have ungerne med på råd, når jeg syr og strikker til dem.
    Det lykkedes som regel, men nogengange virker det bare ikke og sådan må det være.

    Afsted kom hun i morges iført lyserød og sort... så måske der er håb :)

    SvarSlet