torsdag den 28. juni 2012

I Anjas have


Midt under bryllupsfesten i lørdags, sneg jeg  mig til en smule billeder fra en have, hvor intet er overladt til tilfældighederne, alting følger en overordnet plan, og glæden ved havearbejdet skinner gennem det hele.


I Anjas have


I Anjas have


I går var jeg på tur. Efter spil. Til PlayStation, Wii og computerne. Sammen med fire unger, der dermed stod for valget på alle andres vegne. Jeg havde håbet på flere, men sådan skulle det ikke være.

Jeg havde en kalkulering af, hvor mange spil det udskrevne beløb kunne dække. Men jeg gjorde regning uden vært. For ungerne gik ikke efter det nye. De gik efter det spændende. Og brugte. På den måde kom vi hjem med tre gange så mange spil, som jeg havde forventet.

I dag kommer der nok gang i spillemaskinerne.


I Anjas have


I dag skinner solen også, og jeg pakker tasken til hyggeligt samvær og strik senere. Og så vil jeg finde en bus til transporten.

Og tude lidt over det uretfærdige i, at min cykel må blive i kælderen med et fladt dæk. Den ville ellers have nydt det dejlige vejr. Er jeg sikker på :)


I Anjas have

Ingen kommentarer:

Send en kommentar