mandag den 22. maj 2023

Kiss and ride

 

Nå, men jeg er så sådan en, der ikke kan undvære sin arbejdsplads. Selv med fire dages fri, kan jeg ikke blive væk, og jeg har været der nogle gange. 

 

 

Dels for at fodre snegle, men også for at lege med noget træ. 

I aftes kørte jeg ud for at rydde op. Jeg havde en halv plan om at lege videre med det der træ, havde noget i pres til en limning, og havde ting stående fremme, som gerne skulle være væk til morgen. 

Det viste sig at jeg ikke er den eneste, der kommer på skolen, når der er lukket. I fredags blev der skiftet vandrør og på et eller andet tidspunkt mellem fredag og i går har Teknisk Forvaltning tydeligt også været forbi. 

Der var en streg på parkeringspladsen, jeg ikke har set før. Jeg vidste godt der var en plan om det.  Jeg vidste ikke at Kiss and  ride pladser bliver fulgt af de fineste ikoner. 

Kiss and ride betyder, parker - sig farvel til dig barn - kør igen. Ikke noget med at stige ud og følge ind. 

 

 

Nu er det spændende hvordan det bliver taget imod, og hvorvidt pladserne kan ses, når der holder biler oveni. Jeg tænker flere ikoner på asfalten eller medfølgende skilte.

Det bliver spændende at høre om det virker. 



 




2 kommentarer:

  1. Kiss and ride - eller kys og kør som det også hedder - er en fænomenal god idé. Jeg elsker de der ikoner, hos os er der bare et kedeligt, men effektivt, skilt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, jeg håber også der kommer et skilt. Det er jo ikke til at se dem, når der holder nogen ovenpå. Indtil videre er det ikke min opfattelse at de er taget i brug. Jeg tror der skal hjælp til.

      Slet