mandag den 19. september 2022

Fødselsdagsgaver i en fart

 

Jeg plejer at synes jeg er rimelig god til det der med gaver. Men det går åbenbart ned ad bakke....

Denne gang var der endda brug for to gaver. 

 

 

Da Louise foreslog at jeg gentog de gaver jeg tidligere har lavet for Berit, købte jeg det på stedet. Det var faktisk en god ide. 

Så hvad var ideen?

Temmelig simpelt - penge. Men rammet pænt ind. 

 

 

Jeg købte et par rammer, brugte mere tid på at finde sedler i rette mængder og skar et motiv ud i sort karton. 

Motivet skulle helst symbolisere noget til modtageren. Igen følte jeg mig ikke specielt fuld af gode ideer og endte med 21 til Victoria - hun fyldte 21. 

Det var nemmere med Zacharias. Han går ingen steder uden sine hørebøffer...

 

 

Jeg brugte et par minutter på at få sedlerne til at lægge pænt og satte dem fast med washitape på bagsiden. Det er lige til at tage af.

Begge rammer blev godt modtaget. 

Jeg synes det er en lidt kedelig gave, men klart bedre end et par sedler i en kuvert.

 

Og undskyld for genskinnet i rammerne. Jeg tog billederne lige unden jeg pakkede ind.

 

 

 



2 kommentarer:

  1. Det var dog en god ide! Kan de overhovedet nænne at pille pengene ud?

    SvarSlet
    Svar
    1. Christunte, der var snak om at lade dem blive, til der blev brug for dem :)

      Slet