mandag den 18. januar 2010

Formiddagssysler


snedrys

Jeg sad der i sofaen og strikkede, med ligegyldige indlæg fra morgentv i baggrunden. Men det var før jeg pludselig lå med tæppet over mig, på den umagelige lille sofa, der ikke er skabt tiil at ligge på.

Jeg trissede ind i seng, satte alarmen en halv time frem og hev et tæppe over mig. Efter endnu en halv time, ti og fem minutter, der efterhånden blev til halvanden time, er jeg frisk og klar til endnu en uge. At alle mine planer om en tur omkring thaibutikken på Istedgade inden arbejde stille og roligt røg sig en tur, er helt okey – det kan stadig nås – i morgen, for jeg tvivler på jeg tænker på andet end at komme hjem, når klokken i eftermiddag ringer ud, der lige før mørket igen sænker sig og jeg helst vil være hjemme.

Hav en god dag :)

3 kommentarer:

  1. Så dejligt lige at tage sig en skraber, når det kommer over én. Du må have en dejlig dag :)

    SvarSlet
  2. Det var også skønt Mette, men det ærgrede mig lidt, jeg ikke nåede det jeg troede, jeg skulle :)

    SvarSlet
  3. Adieu les neiges blanches, les pas traînants
    Heureuse Neige, neige ils attendent
    Qui N'a pas aimé?

    SvarSlet