torsdag den 7. juli 2022

Fladmast

 

For længe siden fandt jeg en blomsterpresse. Flade blomster kan kommes i en junkjournal, og jeg har vist før fortalt at planen er at fylde min sommer i den færdige genbrugsbog. 

 

 

Da vi var i sommerhus havde jeg blomsterpressen med, og plukkede en håndfuld blomster, som jeg stoppede i pressen, og har haft liggende i pres lige siden. 

Nu er der gået de fjorten dage, og lidt til, som jeg har læst mig frem til at blomster skal ligge i pres. I går åbnede jeg, og de er blevet så fine.

 



 

For at kunne håndtere dem i en scrapbog, som vel egentlig er det en junkjournal er, pakkede jeg dem forsigtigt i tasken i dag, havde dem med på arbejde og har kørt dem gennem lamineringsmaskinen. Nu har jeg et ark med pressede blomster, der vil gøre sig i et sommerinspireret opslag fyldt med alskens flade emner. 

 

 

Det skal nok blive sjovt.

Tror jeg.   






Ingen kommentarer:

Send en kommentar