søndag den 16. april 2023

Grøn på gul

 

Sidste sommer solfarvede jeg resterne af den trykke alpaca, jeg har haft liggende temmelig længe. Det var gulligt, inden jeg stoppede det i glassene. Det var stadig gult, da det kom op. 

Jeg er ikke tilhænger af gul. 

 

 

Sidste år strikkede jeg et pandebånd til Emilie, som viste sig att sidde rigtig godt, og selvom årstiden for pandebånd er ved at være slut, har tanken om et til mig, siddet i baghovedet siden jeg lavede det til Emilie. 

Tanken om den tykke alpaca, har også banket på. Det skal bare ikke være gult. 

 

 

Jeg har to fed. Det ene har jeg nu leget med syrefarver på. Det andet kom i restbadet og ser om muligt endnu værre ud, end da jeg startede. Jeg tænker der kommer mere leg senere. 

Jeg har farvet grøn af et par gange. Til slut blandede jeg blå syrefarve med citronsyre og dryssede det ud over, inden jeg dampede pletterne (som ikke endte så plettede).

 


 

Jeg synes faktisk det ligner noget, der kan blive godt nu. 

Og har voldsom lyst til at slå op til det der pandebånd. 

Også selvom jeg ikke har travlt med at blive færdig. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar