mandag den 10. april 2023

Masker på en søndag - Uge 14

 

Ugen kort:

  • Ferieugen blev mere begivenhedsrig end forventet, og fyldt med skønne oplevelser.
  • Zoologisk Have med Oscar og Emilie.
  • En dag sammen med min søster og pokemonjagt.
  • Gensyn med Bettina, efter alt for længe. 
  • Familiehygge med indlagt kropslig udfoldelse og kast med discs.
  • Jeg har været forbi skolen og fodre Bob og Olga cirka hver anden dag. 
  • Anders var med den ene gang og fiksede båndsaven. 
  • Der har været god tid til bare at nyde ferien. 

 








Læse: 

Da jeg besøgte Sille i sidste uge, mente hun jeg skulle kigge ind i storskraldsrummet, hvor nogen havde sat en række bøger på hylderne. Jeg vendte hjem med seks bøger, der så spændende ud. 

De tre af dem er de tre første i Katrine Engbergs serie om makkerparret Kørner og Werrner, begge ved politiet og selvom de arbejder sammen ikke specielt vilde med hinanden. 

En ung pige er fundet myrdet på en særdeles ubehagelig måde. Men af hvem og hvilken rolle har damen der ejer huset., pigen boede i. 


Strikke:

Emilie har sat mærker ved mindst ti af opskrifterne i bogen fra Fabel Knitwear. Hun har garn på lager og det første ønske er Victoriana uden turtleneck. 

Jeg strikker en krydsning af flere størrelser. I første omgang slog jeg op til det største antal halsmasker, for ikke at få en alt for tæt hals. Dernæst tog jeg ud til det midterste antal skuldermasker. Lige nu er planen at tage ud til ærmer efter den største størrelse. Emilie er glad for store pufærmer, så jo flere masker - jo bedre.

Jeg strikker i Melody fra Drops. En del af de adventsgaver jeg gav hende i december. 

 

 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar