fredag den 14. april 2023

Tid til strik

 

De sidste par dage har givet god tid til strik. 

 


 

Efter en skøn ferie, var det godt at komme tilbage på arbejde, hvor tiden hurtigt flyver. Tiden bliver fyldt godt ud, og pludselig er dagene gået. Det går hurtigt, når aftenerne bliver taget i brug. 

Aftnerne har nemlig været godt brugt.

Det er længe siden jeg sidste gang var ude og strikke sammen med andre under ordnede forhold. Længe inden Corona, mødtes en gruppe mennesker i tide og utide til strik ude i byen. Jeg mødtes med en gang imellem.

I onsdags lykkes det igen. En ny gruppe er opstået, nu er mødetiden en gang om måneden på en cafe, der har plads og gerne vil lægge rum til. Det er ikke sidste gang jeg kommer der. Det var skønt at se nogen af de strikkende damer, jeg ikke har set alt for længe. 

I går holdt Børne- og skoleudvalget dialogmøde for skolebestyrelserne i Rødovre. Det sker et par gange om året og  i går var skruet sammen omkring emner, der rører sig i øjeblikket og giver anledning til spørgsmål og gode snakke. 

Jeg følte mig klogere, da jeg kørte hjem. 

Og det kan tydeligt aflæses på det medbragte stykke strik, at et par dage hjemmefra har givet god tid til strik.

 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar