mandag den 21. november 2022

Alt for længe siden

 

Ugen har været fyldt med gode ting, jeg har taget billeder, men ikke vist dem frem - eller skrevet om dem.

 

 

Lørdag var ugens bedste oplevelse, da jeg stod tidligt op, fandt toget mod Trekroner, mødtes med Bettina og kørte til Rødby. Til et besøg hos Henriette. 

Det er alt for længe siden. 

Først gik der bare alt for lang tid, dernæst blev vi mødt af en verdensomspændende pandemi, som igen udskød enhver tanke om besøg. Endnu mere tid gik mens Bettina og jeg ikke rigtig fik snakket sammen eller set hinanden. 

 

 

Nu er vi klar igen. Og men igen, kørte vi til Lolland. Til det skønneste gensyn længe. 

Så skønt at ingen af os tænkte på billeder.

Jeg kom i tanke om dokumentation i bilen på vej tilbage. En bro kan altid nogenlunde illustrere hvor man har været.

 

 

Vi er enige om at der  ikke går fem år før vi ses igen.   






3 kommentarer:

  1. Godt, I ikke ventede til om søndagen. Der var virkelig meget sne på de kanter.

    SvarSlet
  2. og det var så en hilsen fra mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Connny, det har jeg slet ikke overvejet. Men lørdag var fin til at køre - så ja det var heldigt :)

      Slet