mandag den 4. april 2022

Fra grøftekanten

 

Emilie kan bedst lide blomster, der ser ud som var de plukket i grøftekant.





I søndags kom jeg hjem til en grøftekant. Sådan en lidt busket buket, der består af blomster der vokser i Danmark. Det lovede damen i hvert fald, da Emilie købte dem.

Det grå vejr, der har trukket hen over landet, betyder at buketten ikke bliver helt så udsat for sol, som sådan nogle har det med herhjemme. 

Noget godt skal der være ved gråvejr - også selvom jeg inde i mit hoved er nået til varmere tider og slet ikke kan finde ud af det der med lidt varmere tøj og ekstra strømper i støvlerne.





I øvrigt synes jeg de to gutter i SFO, der glade sad i sidste uge og lovede bål mandag, men trak i land for en smule regn, er en flok kyllinger. 

Der er tag over bålhytten, og vi har varmt tøj. 

Jeg lover at sidde der på fredag - uanset vejret!



Spørgsmålet kan så være hvor mange børn, der gider komme ud - efter en lang dag med affaldsindsamling over hele kommunen...

 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar