tirsdag den 31. oktober 2017

Lily


Det er så hyggeligt at strikke små kyser.

Pludselig er de alle steder og flere opskrifter er havnet i min indkøbskurv, bare fordi de er så fine - og er sådan nogle gode små projekter, når alt andet bliver for tungt.







Jeg siger det bare - Fridoline kommer ikke ikke til at gå ned på udstyr til øverste etage.








Design: Lily fra Mille Fryd Knitwear.


Garn: CottonWool fra Garnudsalg. Farven hedder Rosentræ og jeg brugte præcis 16 gram.


Pinde: 3 mm. De fine af krondyrben, jeg fik en gang for længe siden, og som er afsindig hyggelige til små projekter.


Størrelse: 6-9 måneder







Bemærkninger: Jeg gjorde bare som der stod.


Har du lyst til at se flere billeder af kysen, kan den ses lige her på Ravery.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar