tirsdag den 3. oktober 2017

Fremgang


Jeg strikker kun på den blå tunika, når der er møder, kurser eller andet, der kræver opmærksomhed.





Enten strikker jeg hurtigere end jeg troede - eller måske er det ikke helt forkert, når jeg synes min kalender er fyldt med møder, kurser eller andet, der kræver opmærksomhed.

Måske jeg snart skal finde et nyt stykke mødestrik.


Emilie maler sit værelse. Hun rydder ud, rydder op og nyindretter. Stuen har været fyldt med hendes ting, men langsomt rykker det hele tilbage. Tilbage står stadig en bunke bøger på bordet og kasser på gulvet.

En ny seng er bestilt, den kommer i morgen, og jeg får sofaen tilbage. Den sover hun på for tiden.


Hun har ikke fået meget hjælp. Til trods er hun sluppet rigtig godt fra malearbejdet.

Det bliver så fint





Ingen kommentarer:

Send en kommentar