tirsdag den 12. november 2013

Papkassekat


Postbud – postbud
med den røde jakke,
ring på min dør nu
og bring mig en pakke,
en pakke der kan snakke
når jeg føler mig forladt,
en pakke med en rød lille
postkassekat!

Halfdans ABC
Halfdan Rasmussen


Naya - papkassekat...

Naya - papkassekat...

Naya - papkassekat...

Naya - papkassekat...

Naya - papkassekat...

Naya - papkassekat...

Naya - papkassekat...


Kattene er hentede. Daniel kom sent i aftes, og snakkede så længe, at vi måtte smide ham ud til sidst. Han gik bevæbnet med kaffe, gulerødder, løg, resten af kattemaden en kost og kattene i kassen, der er stor nok til at rumme begge.

(Altså kassen beregnet til kattetransport. Ikke papkassen Naya hoppede op i, næsten inden jeg nåede at tømme den for indhold.)

Vi andre gik  i seng.

Der var ingen tvivl om gensynsglæde.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser hun bare søød ud. Kan sagtens se Daniel hygge med de to søde, når han er hjemme. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, hun er sådan en fin lille kat, og Daniel er helt sikkert enormt glad for dem begge :)

      Slet
  2. whaaa, it's the cat of "inside Llewyn Davis"
    he is a star !

    Denis (france)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denis, I must admit I dont know that cat.. but this one I think is adorable :)

      Slet