lørdag den 23. november 2013

Ud over det sædvanlige


Jeg mødte et par sko den anden dag.

Sådan et par, der egentlig ikke ligner noget jeg normalt går med, men som alligevel stod og skreg på mig, nærmest ikke kostede noget og var overraskende behagelige at have på.

De kom med hjem. Jeg afprøvede dem på arbejdet. De virker. Jeg havde dem på hele dagen. Der mangler bare lige sådan nogle dimser til at sætte i hælen.. de slipper lidt. Der er også plads til et par bløde gummiindlæg under forfoden. Det vil bare gøre dem mere behagelige at have på.

Men hvornår skal de bruges? Spørger du måske.

Det ved jeg ikke, kan jeg svare. Måske til julefrokosten. Måske skal jeg begynde at overveje at blive sådan en, der går med sådan nogle sko til hverdag.

Viste du Anders dem? Spørger du måske også.

Ja! Nærmest inden jeg kom ind ad døren. Jeg har aldrig praktiseret at gemme ting, og påstå jeg har haft dem længe. Sådan noget duer jeg ikke til, heller ikke selvom jeg synes det er sjovt, når andre fortæller om det.

Han synes i øvrigt de var fjollede - fartstriber og alting taget i betragtning.


Nye sko

Nye sko

2 kommentarer:

  1. Dem kunne jeg også godt have haft kommet til at købe. :-)

    SvarSlet