torsdag den 7. marts 2013

Fælles tanker skaber fællesskaber


Jeg havde besluttet at gårsdagens aftenmøde skulle være en positiv oplevelse. Om det var beslutningen, der gjorde det. Eller om det bare var en god oplevelse, det skal jeg lade være usagt.


På mit bord står tulipaner


For det var godt. Nok var emnet vi skulle diskuterre noget tyndt. Nok var den ny skoleleders visioner holdt på de sikre kort. Men at vi var sammen. Lærere og pædagoger. Sammen om at være sammen. Det var godt.

Jeg tror, det er sådan noget der skaber grundlaget for et godt samarbejde. Jeg tror det er fælles møder og fælles tanker, der er med til at skabe fælles holdninger og oplevelser af en fælles arbejdsplads.

Lad os få noget mere af det.

Også selvom jeg bestemt ikke var til pænt brug, da jeg nåede hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar