tirsdag den 22. december 2009

Lilla snoninger


en ny kant

Selvfølgelig endte jeg der hvor jeg plejer, et nyt projekt er nu altid spændende og efter beregninger, opslagning og strik af de første to nøgler kunne jeg konstatere at jeg havde alt for mange masker.

På den igen, hurra for krydsnøgleapparatet og endnu en opslagning. Kanten er klar og tegner helt rigtig. Julens strik er reddet, men ligger lige nu stille, for et par sokker kom på tværs.

Jeg tænker de skal have lov, imens har jeg købt mere garn – tre nøgler er ikke nok. For første gang kom gavekortet i brug, og det var noget af en sjov historie – for hvordan gør man lige det, hvorefter ikke mindre end tre kvinder (alle ekspedienter i garnbutikken) så tvivlrådige ud og ingenting vidste.

Jeg fik mit garn, har brug godt 200,- kr af de 1500,- … Der er lagt op til endnu flere sjove oplevelser, når jeg næste gang springer ud i gavekortsindkøb :)

2 kommentarer:

  1. Kære Pernille, også her får du lige en lille julehilsen.

    Rigtig god jul og god rejse.
    Jeg ser frem til vores næste strikkemøde og glæder mig allerede:)

    Mange kærlige hilsener
    Henriette

    SvarSlet
  2. Tusind tak Henriette, og i lige måde. Jeg glæder mig også til januar :)

    SvarSlet