lørdag den 12. december 2009

Lørdag


hyttetur november 2009

Jeg har været oppe et par timer, ordnet småting, skrevet lister, fundet bageopskrifter og nu er jeg parat til en tur mod byen, aflevering af et par julegaver, forhåbentlig køb af andre og generel hygge med Emilie.

Aftenen i går var både hyggelig og til tider lidt kedelig. Jeg er bare ikke til alt for højrøstede fester og tilfældige placeringer. Heldigvis kunne jeg rykke mig, da det blev lidt for kedeligt og finde den del af selskabet jeg synes bedst om. Der blev danset og snakket og danset lidt mere, før jeg vendte hjemad, for ikke at være alt for træt i dag.

Hav en dejlig dag derude :)

2 kommentarer:

  1. Tak - og i lige måde :-). Det lyder som en dejlig lørdag, du har i udsigt :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  2. Helt bestemt - det har været en dejlig dag :)

    SvarSlet