lørdag den 28. marts 2009

Personaleweekend


Tasken er pakket om og lige om lidt er jeg på vej ud ad døren til to dage i selskab med mine kolleger til en personaleweekend, hvor der skal diskuteres visioner og vejen mod samme.

En weekend med oplæg fra manden, jeg før har stiftet bekendtskab med, når jeg har deltaget i kurser han har holdt for kommunens ansatte. Kurser der altid har været spændende.

Endelig en weekend i dejlige omgivelser på Skovly, kommunens lejrskole og kursuscenter, der selv er leveringsdygtige i lækker mad, lavet udelukkende med af økologiske råvarer og som byder på en smuk natur lige udenfor.

Jeg glæder mig!

2 kommentarer:

  1. Men hårdt er det vel også - for ugedagen banker på lige så snart du kommer hjem. Jeg håber at i efterfølgende kan få indfriet nogle af jeres visioner :-)

    SvarSlet
  2. Det tror jeg bestemt vi kan :)

    SvarSlet