lørdag den 21. marts 2009

På skøjter

skøjter

Efter 8 timer i et mørkt lokale sammen med 12 unger, der levede sig med i spillet, hvad enten de skød sig selv eller hinanden – de foretrukne spil, vendte jeg hjem klokken halv syv i morges.

Selvfølgelig kunne jeg ikke sove, men fandt noget der kunne gøre det ud for baggrund i fjernsynet og hæklede en firkant mere, inden Emilie stod op og vi snakkede lidt og jeg endelig kunne mærke trætheden komme snigende.

tre timer senere væltede jeg mig selv ud af sengen og fik Emilie igang. I dag er dagen klassen tager i skøjtehallen til lidt socialt samvær og Emilie ville så gerne med.

En tur i kælderen efter skøjter, en drikkedunk og et par bananer blev pakket og nu er hun afleveret i hallen, hvorfra hun selv finder hjem, mens jeg må se i øjnene, at det bliver nok ikke til mere søvn lige nu, men bestemt heller ikke de store armbevægelser… Gad vide om der er noget tilpas i afdelingen af ikke-de-store-tankers-programmer i fjernsynet?

4 kommentarer:

  1. Ungerne har vist hygget sig gevaldigt, men det må have været lidt hårdt for dig, Pernille. Jeg håber, du kan få en rolig aften med tv-hygge :)

    SvarSlet
  2. Der er masser af ro her Madame :)

    SvarSlet
  3. Du har klart fortjent en stille og rolig aften:) Fortsat god weekend til dig.

    SvarSlet
  4. Tak og i lige måde Olines :)

    SvarSlet