søndag den 1. marts 2009

Den sidder fast!

amaryllis Der var High School Musical i mit fjernsyn i formiddags, begge unger sad og så med. Nu hærger afslutningsmelodien i mit hovede, jeg  tager mig selv i at gå rundt og nynne melodistumper jeg kun kan stumper af og overvejer om det havde været værre, hvis jeg kunne det hele.

Mens jeg gennemser min musiksamling, for at finde en alternativ melodi, går det op for mig at en del af broderiet har rykket et felt, og der dømmes at pille op… Jeg ved med mig selv, at det vil irritere mig frygteligt længere henne i arbejdet, hvis ikke jeg piller op, men lige nu, får det være – der er frokost!

2 kommentarer:

  1. De der ungdomsmusicals og kendingsmelodier på div. andet på Disney Channel kan sidde gruelig fast øverst oppe ;0)
    Æv med det broderi :(

    SvarSlet
  2. Broderiet er fikset og melodien forsvandt igen.
    Der dukker nok en anden op en anden dag - for du har ret Kari, de kan sidde grueligt fast :)

    SvarSlet