tirsdag den 3. marts 2009

Fletninger

oplæg

Jeg har en ide.

Den har været på vej længe, og lige pludselig var den der. Den er ikke nødvendigvis helt færdigdannet, men nok til at gå igang.

Da garnet jeg ellers troede skulle bruges til det patentstrikkede bærestykke blev kørt ud på et sidespor, blev der plads til andre tanker og ideer.

Nu starter beregningen. Jeg er temmelig sikker på, det ikke bare er noget der kan gøres lige her og nu… men jeg skal nok nå frem.

Det haster ikke, jeg skal stadig gerne have et projekt at tage med på personaleweekend om godt en måned!

test

4 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud...glæder mig til at se mere :-)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at følge dit projekt. Hvor er du god fra tanker til handling og så tegner og skriver du undervejs :-)

    SvarSlet
  3. Sådan - det gælder om at smede mens jernet er varmt! Og den ser hammer-spændende ud. Glæder mig til at følge projektet :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har en fornemmelse af at det her kommer til at kræve hjerneaktivitet af højere grad, så der skal i den grad skrives ned. Samtidig er jeg som håndarbejdslærer nok lidt fagidiot og kan slet ikke lade være med at skrive og regne og formulere... og hvad ved jeg :)

    Tak for opbakningen, jeg glæder mig også helt til at se om ideen kan bære :)

    SvarSlet