mandag den 6. marts 2023

Masker på en søndag - Uge 9

 

Ugen kort:

  • Vinterferien sluttede og hverdagen begyndte igen.
  • Vi havde pigerne med på Tek-X. Det var sjovt. Vi gør det igen i morgen. 
  • Jeg var omkring lægen. De sidste halvanden måned har  jeg været  på en tabletkur, for at  undgå forkølelsessår. Han mente jeg skal fortsætte et par  måneder endnu og supplere med kalk. Min telefon brummer flere gange om dagen. Ellers glemmer jeg det. 
  • Jeg brasede efter aftale ind på ledelsesmødet og talte kommunikation.
  • Vi ristede toast over bål. Det var ikke dårligt. 
  • BUPL inviterede til løntjek.. Min løn ser  rigtig ud.
  • Min cykel punkterede, og blev afleveret hos cykelsmeden. Jeg savner den allerede. Jeg har lånt en blå cykel. 
  • En workshop om vold og trusler var forsvundet fra indbakkerne. Tilmeldingerne skulle have været for længe siden. Det lykkedes at få to pladser og jeg kan være med på tirsdag. 
  • Jeg mødte tidligt og var med på et møde. Et andet møde blev aflyst og vi er enige om at udvide det næste, for at nå hele vejen rundt om dagsordenen. 
  • Jeg har lavet en aftale med en sælger af økologisk sodavand om, at vi kan få leveret i kassevis og levere overskuddet tilbage, når skolen til april holder Grøn Festival med potentielt femtenhundrede besøgende.
  • Opvaskemaskinen fra Berits far kunne ikke tåle at blive flyttet. Vi vasker stadig op i hånden...
  • Rokken snurrer igen. 

 







 

Læse: 

Nora Sand er et spændende bekendtskab. Jeg hentede resten af serien på  biblioteket og er i gang  med nummer to. Den blå digters kone handler om frihed, flugt, medicinske forsøg og alt derimellem.

Et hus er brændt ned, Nora er  mere eller mindre på bar bund, og ham Andreas har svært ved at komme ind i kampen. 

 

Strikke:  

En gang sidste år sad jeg hjemme hos Sille og strikkede på et par  strømper. Rose bekendtgjorde at hun også ville have strømper. Siden har jeg tænkt at en dag må jeg hellere strikke til hende. 

Den dag er blevet nu. Jeg strikker af rester og satser på et par flæser af mohair til at gøre dem ekstra tøsede. Så  er det bare spændende om de passer og hun gider have dem på, lige så meget som hun gad have dem. 

 

 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar