tirsdag den 14. marts 2023

Hulsuppe

 

Tirsdag er Oscar. I dag havde han sin far med. 

Han styrede direkte mod sofaen og fandt min hullemaskine, som jeg bruger til at lave huller og sætte garn i, i min pojekt-notesbog. For at kunne se hvor jeg laver hullerne, har jeg fjernet låget på undersiden.

 

 

Uden låget, ender alle hullerne hurtigt rundt om, hvis ikke man samler dem sammen og  smider dem ud. 

Oscar ønskede papir og lavede hurtigt efter huller  hele vejen rundt i kanten. 

Da han opdagede at alle hullerne lå tilbage,  var han ret hurtig til at hente gryden, hælde alle pastaskruerne ud - samlet og  nemme at passe på - , samle hullerne og hælde dem i gryden. 

Der skal nemlig  koges huller. 

Han fik Emilie til at hjælpe og inden længe var der overhovedet ikke nok huller i gryden, men nok til at røre rundt i dem. 

 

 

Efter maden ville han danse. Dansen foregik i Emilies seng, hvor man må hoppe og kan blive kastet. Temmelig meget hoppen, dansen og kasten senere, var han helt færdig og ville gerne se lidt fjernsyn. 

Vi forsøgte efter bedste evne at finde noget om Sonic the Hedgehog, som han i dag havde ansigtet fuld af. Det er ansigtsmaling, meddelte han, da han kom. Bare hvis nogen skulle være i tvivl.  







Ingen kommentarer:

Send en kommentar