onsdag den 25. januar 2017

Onsdagens masker og bogstaver


Sjalet er endelig færdigt. Det er blevet et tæppe. Det venter nu på tid og lys til photoshoot.

Og mens onsdagens indtog er det blevet tid til at se på hvad der bevæger sig mellem masker og bogstaver.


masker og Bogstaver


Hækle:

Jeg har fundet kjolen frem, jeg startede sidste sommer. Dengang jeg hæklede kjoler på livet løs, ville jeg også opfinde selv. Nu kan jeg se enden, der er snart ikke mere garn, og regner jeg ikke helt forkert ender den med at gå til knæene.

Det er meget godt ramt.


Læse:

Jeg mangler stadig de sidste sider af Lånerne. Bye Bye Blackbird af Jesper Stein ligger til gengæld klar til at overtage godnatlæsningen. Det har den gjort et stykke tid, og jeg glæder mig til at sætte tænderne i den.

Bogen er anden del af historien om Vicepolitikommissær Axel Steen. Det er længe siden jeg læste den første, som absolut gav mod på at fortsætte.


Se eventuelt her, hvad de andre strikker og læser.


2 kommentarer: