fredag den 12. august 2016

Og så gik det stærkt


Min kalender fyldes med en hastighed, jeg ikke altid kan følge med i.


Liljer fra Emilie


Et afbud, en opfordring og pludselig sad jeg med læsestof i lange baner. Sider, der ikke blot skulle læses, men også ses, forstås og forholdes til. I dag skulle slaget stå. Første slag, det umiddelbart nemmeste, og så alligevel ikke.

Møder på møder følger, min kalender fyldes op. Heldigvis med både spændende, udfordrende og alsidige oplevelser.


Liljer fra Emilie

Liljer fra Emilie


Trods fyldte atten år er Emilie stadig ansat i Thebutikken. Lønnen er steget en smule, det fejrede hun ved at købe blomster med hjem til mig for et par uger siden.

Liljerne er for længst gået til, men billederne og den smukke tanke holder ved.


2 kommentarer:

  1. Dejligt med blomster og skønt de unge tænker på os.

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke, det er altid dejligt at blive tænkt på :)

      Slet