søndag den 8. september 2013

Søndagsladhed


Søndag er doven. Det er godt. Og helt som det skal være.


September 2013


Jeg lader op. Ved der venter en uge fyldt med lange dage. Møder, arbejde og en enkelt aften med ren hygge. Det er godt med en søndag uden indhold.

Jeg har været ude og gå tur med to frøer og et kamera. Jeg havde glemt SD-kortet til kameraet, og fandt et nyt. Måske for billigt. I hvert fald har jeg taget tredive billeder - mindst - af både den ene frø alene og dem begge sammen. Men ikke et eneste kan jeg fravriste det dumme nye SD-kort.


September 2013


Jeg besluttede at jeg er sur. Men jeg gider ikke være sur. Så det dumme kort kan passe sig selv, så tager jeg nye billeder en anden dag. Eller måske lige om lidt. Måske kan jeg nå det inden det bliver alt for mørkt. Jeg er ikke sikker, men klar til at prøve.

For selvom søndag er doven, kan jeg godt klare turen ned ad trappen mere end en gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar