søndag den 26. december 2021

Masker på en søndag - Uge 51

 

Ugen kort:

  • Ugen startede noget hektisk og sluttede helt nede i gear.
  • Den kommende uge bliver nok også i den stille ende af skalaen.
  • Ugens tre første dage var Klub og et meget lille antal børn.
  • Det gav plads til oprydning og sortering af perler. 
  • Det gav også plads til et par PCR-test og lige så mange kviktests, da en kollage viste sig testet positiv.
  • Alle mine tests vendte negative tilbage.
  • Det samme gjaldt resten af kollegagruppen.
  • Jeg fik afleveret julegaver til dem, vi ikke skulle være samme med juleaften.
  • Emilie blev vaccineret tredje gang.
  • Juleaften var hyggelig, vi spiste god mad, spillede og åbnede skønne gaver.
  • Juledagene er brugt ganske som vi plejer, bare herhjemme med det vi lige har lyst til.
  • Jeg har været omkring Bob og Olga og sørget for mad. 
  • Når jeg alligevel var på skolen, blev der tid til at lege lidt med en børste eller to.






Læse:

Der er mange løse ender i  opklaringsarbejdet af den døde mand. 

Drabsefterforsker William Wisting er er mand med mange vinkler. Umiddelbart virker det som om han er vellidt og anerkendt for sit arbejde, samtidig tænker han høje tanker om sig selv, og er måske mere gift med sit arbejde, end med Ingrid derhjemme.

Han glemmer i hvert belejligt at ringe hjem, og fortælle at hjemkomst og ferie er udskudt på ubestemt tid. 


Strikke:

I løbet af det sidste år har strikket en del med garn fra lageret. Jeg har forsøgt hele tiden at have et projekt i gang af garn der har ligget et stykke tid - gerne længe. Undervejs er det også lykkedes at komme af med en del rester, men der er stadig mange. 

Jeg forestiller mig at fortsætte næste år, og vil gerne have lidt mere fokus på de der rester. I første omgang har jeg fundet blå, grønne, brune og grå småtterier og sammen med en tråd blygrå Rasmillas Yndlingsgarn, bliver de få metre af hver farve til en Svends Yndlingssweater i lynlåsformat.

Bliver den god er der basis for flere. 

Der var også en del i mere tøsede farve, som også kunne blive fine sammen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar