onsdag den 23. maj 2012

Havets gudinde


Jeg er temmelig god til at kaste mig over store (nogen kalder dem vanvittige) projekter, der ikke alene tager tid, men også er spændende og sjældent ender, der hvor jeg troede.


Gallionsfigur


I år er der igen kæmpe familiearrangement på programmet i SFO'en. Sidste gang tog vi til det vilde vesten, hvor et fængsel dukkede op i løbet af de sidste dage. Forrige gang middelalderen. I år er vi gået i Jack Sparrows forspor og satser på at omdanne skolegården til et sørøverskib.

På sådan et skib skal der selvfølgelig være en gallionsfigur. Det laver jeg da lige...


Gallionsfigur


Foreløbig har jeg leget med hønsenet, balloner, tapetklister og en ballon over et par uger. Når der har været tid. Barmfager og med et temmelig bistert udseende, satser jeg på, hun ender med at ligne noget, der er skåret i træ.

Der mangler lige nogle flagrende gevanter, inden jeg kan gå i gang med maling og finpudsning. Siden skal hun sættes fast på noget, der gerne skulle give en illusion om en stævn. Skelettet til det, arbejder en kollega på.

Overalt i afdelingerne er der gang i forskelligt til den store dag.

Jeg tror det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar