tirsdag den 22. maj 2012

Fotoseance


Mens solen stod lige der, hvor vores stue bliver brændt af, og der alligevel ikke er til at være, tog  jeg kassen med tøj og kameraet under armen og gik ned for at nyde solen i anderledes knap så drivhusagtige omgivelser.


Bunkevis


Kassen er den jeg fandt i kælderen for længe siden. Dengang Karina og jeg skulle på marked. Den gang fik jeg solgt noget, mens andet kom med hjem.

Tanken var at sætte det hele til salg på hylderne hos Amio. Det krævede bare lige nogle billeder. Som jeg ikke har taget.

Det har jeg nu. Der er grundlag for et billigt køb, når jeg i løbet af de næste dage... eller uger... får lagt det hele ud. Det sker næppe på een gang, for der er mere, end jeg gik rundt og troede.

Om ikke andet er første skridt taget.

 

Og, jo. Jeg burde nok have svinget strygejernet inden... Men det får være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar