torsdag den 24. maj 2012

Blomstring


Rhododrendron, maj 2012


Dengang jeg flyttede ind, var der mellem blokkene nogle store sandkasser. De blev stort set aldrig brugt, og sammen med en bestyrelse, der ikke selv har børn, blev de på et tidspunkt sløjfet.

Sandet blev fjernet - eller måske bare blandet med jord, og i stedet blev kasserne fyldt med rhododrendron.


Rhododrendron, maj 2012


Rhododrendron, maj 2012


Rhododrendron, maj 2012


Lige nu blomstrer de. I mange farver og alle stadier af blomstringen.

Det er kønt syn, og jeg er tilbøjelig til at mene, bestyrelsen dengang traf et godt valg. Jeg har ikke altid været enig i deres valg, der ofte bærer præg af, at børnefamilierne ikke har overskud til bestyrelsesarbejde. (Her kan jeg gribe i egen barm. Jeg kunne have mødt op, hvis jeg ville have mere indflydelse...)


Rhododrendron, maj 2012


Sådan er der så meget, og lige nu vælger jeg at nyde synet af de blomstrende rhododrendron.


Rhododrendron, maj 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar