lørdag den 13. juni 2009

Endelig nyt


garn

De sidste dage har jeg åbnet for postkassen i et evigt håb om at finde det vundne gavekort. Endnu er det ikke dukket op. I dag var ingen undtagelse.

På vej ud, efter proviantering til dagens festligheder, kiggede jeg endnu engang efter post. Ingen gavekort men en postanvisning på garn fra USA.

Jubii, juhuu.. pakken er hentet og selvom der faldt en toldafgift oveni, var tilbuddet dengang så billigt at jeg stadig ikke har betalt fuld pris for garnet.

Mens dejen til de obligatoriske kanelsnegle, der er blevet bagt lige vel meget på det sidste, står till hævning er garnet befamlet og fundt både dejligt og blødt.

Uhm, jeg glæder mig til at sætte pindene i det!

2 kommentarer:

  1. og så håber jeg at strikningen kan foregå udendørs med sol til at skinne på dig :-) Nu er du jo lige kommet hjem fra Hawaii ;-)

    SvarSlet
  2. Lene det kunne være skønt, hvis ikke det bliver for varmt med uld i solen :)

    SvarSlet