tirsdag den 30. december 2008

At give


Jeg så det hos Sifka og før jeg fik set mig om, havde jeg meldt mig til.
Nu kræver det så også opfyldelse af min del af legen, så derfor:


Jeg lover at sende en fin hjemmelavet gave til de første 3 personer, som skriver en kommentar her, og som vil være med til at sende gaver på vandring.

Jeg ved endnu ikke hvad gaven vil være og jeg kan ikke love at du får den i morgen eller i næste uge, men du får den inden der er gået 365 dage - det lover jeg!

Det eneste jeg beder dig om at gøre til gengæld, er at du selv sender 3 gaver på vandring ved at give det samme løfte på din egen blog.


Vil nogen være med?

4 kommentarer:

  1. Jeg deltog sidste gang, men der var kun en enkelt der bød på, hun blev til gengæld glad. Selv har jeg ikke modtaget noget endnu, men jeg tør godt deltage igen. Jeg ville elske at få en hjemmelavet gave fra dig :-)

    SvarSlet
  2. Nu håber jeg, jeg kan leve op til dine forventninger :)

    SvarSlet
  3. Jeg har i grunden ikke ret høje forvetninger, så det skal du bestemt ikke bekymre dig over. Og ja, det kan nemt misforståes, men det er altså ikke negativt ment :-)

    SvarSlet