lørdag den 13. december 2008

Elegant ribbed stockings



Så blev de færdige - elegant ribbed stockings fra Favorite Socks.

Jeg valgte, til forskel fra opskriften, at lade mønstret fortsætte helt ud over foden, og så synes jeg en timeglashæl er mere feminin. Og hvis noget er feminint, må det være de her sokker :)

Tøsebarnet synes de er dejlige og ville gerne lægge ben til et billede - jeg har lovet at hun også får et par, lige så snart julegaveriet er ovre.
Så skal fødderne bare være lidt mindre :)

6 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte,kan godt forstå pigen gerne vil ha' et par også, god bedring :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også de er rigtig fine.
    Hun har det meget bedre, men skal nok blive hjemme fra skole en uge endnu :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de altså søde og fine Pernille! Jeg bliver vist snart nødt til at forsøge mig i sokkeverdenen :-)

    SvarSlet
  4. Det er lidt sjovt Irene, for 2 måneder siden var jeg sikker på ALDRIG at skulle strikke sokker... men så fandt jeg ud af at strikke med dobbelt tråd, så blev det pludselig sjovt :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte - de er helt utroligt.....

    SvarSlet
  6. Tusind tak marianne, du må vist til at igang med snoningene :)

    SvarSlet