torsdag den 14. januar 2021

Branddammen

 

Jeg indrømmer det gerne; jeg er ikke god til at komme ud. Det kan mærkes, og jeg begynder at føle en længsel efter udelivet.



I dag lykkedes det. Mellem sociale arrangementer og møder var et hul, stort nok, til at jeg kunne gå en rask tur ned til branddammen, hele vejen rundt (det troede jeg ikke man kunne) og tilbage igen. Det var skønt. Det var rart. Det var tiltrængt.

Luften var klar, himlen var høj og solen skinnede. 

Der er pænt nede ved branddammen.



Senere nåede jeg ud igen.

Sidste år var jeg så heldig at vinde garn til en sweater. Der stod nærmest Anders på garnet, og nu skal det være. Det skal være en sweater med flere farver. Når jeg kun har bundfarven, var vi nødt til at bestille mere i flere farver. 

Jeg har kigget mønstre, Anders har godkendt og sad selv med hele farvekortet og valgte farver ud. 

Det kom i dag. Der var fyldt i den valgte pakkeshop, så GLS var så venlige at aflevere et andet sted. Et sted langt nok væk, til at jeg fik en rask cykeltur ud af det. Måske de tænkte jeg havde brug for motion...

.



Nu er der garn, en strikkeprøve er på vej, mønstret er valgt, det er stadig lidt uvist hvordan farverne skal fordeles. Jeg tænker ikke vi har travlt.



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar