onsdag den 21. januar 2009

February Lady Sweater


Jeg har garn liggende til to projekter til mig. Jeg har også andet garn - det der med at garn (og stof) isolerer og varmer, det lever jeg gerne højt på.

Men to projekter. Jeg har kigget og kigget igen på February Lady Sweater. Alle andre har lavet en! Egentlig har jeg altid helst ikke ville ligne de andre, men ingen andre jeg kender har en, såhh....

Jeg har kigget på Pine - eller inde i mit hoved en revideret udgave, men det får vente.

I aftes slog jeg op til en FLS. Mit garn er lidt tyndere, end det er skal bruges ifølge opskriften, men det klarer jeg da. Muligvis var jeg ikke helt vågen, da jeg lavede beregning og jeg undrede mig også over hvorfor halsudskæringen skulle være så stram! Jeg lod strikketøj være strikketøj og begav mig i seng.

Her til morgen - helt udhvilet, følte jeg mig kun en lille smule pinlig over at have taget så gruelig fejl... Når der er flere masker end strikkefastheden dikterer, skal man selvfølgelig ikke have færre masker i det endelige arbejde.....

Jeg tror den bliver god - Nu!

3 kommentarer:

  1. Næ, nogle gange kan man virkelig tænke helt skævt :-)

    SvarSlet
  2. Garnet ser rigtig lækkert ud, Pernille, og farven er skøn. Og nu er der da håb forude. Jeg glæder mig til at se resultatet :-)

    SvarSlet
  3. Losarinas Mor - Heldigvis, for uden det skæve ville verden være lidt mere kedelig :)

    Madame - det er genbrugsgarn. det er så lækkert at da den gamle ikke kunne mere, kunne jeg ikke bære bare at smide den ud, men trævlede den op.
    Nu er det tid til ære og værdighed igen :)

    SvarSlet