fredag den 2. januar 2009

En ekstra fridag


Jeg skulle have været på arbejde i dag - vi har egentlig åbent.
Allerede inden jul forudsagde min afdelingsleder, at ikke et eneste barn ville dukke op.

Derfor planlagde han, at han ville åbne og ringe hvis vi andre skulle komme.

Han har lige lukket - har siddet der alene siden klokken otte - sikkert i selskab med regnskabet, det skal alligevel gøres, og jeg er en hel dag rigere og ved pludselig ikke hvad jeg skal.


Det varer helt sikkert ikke længe - der er nok at gøre, og ingenting er også okey :)

9 kommentarer:

  1. Intet er bedre end en uventet fridag, så nyd den:-)

    SvarSlet
  2. Det er da ikke det værste der findes, men hvorfor kan forældrene ikke give ordentlig besked i tide - det er mig ubegribeligt....

    SvarSlet
  3. Vores børn er så store at de bare kommer, hvis de har lyst (klubben 3. - 5. klasse og "mine" 6. - 7. klasse.)
    Så jeg nyder bare, at have fået en uventet fridag :)

    SvarSlet
  4. skønt med en uventet fridag....nyd den, men det ser jeg du gør :-)

    SvarSlet
  5. De bedste fridage er ofte de uventede :-)

    SvarSlet
  6. Denne her er i hvert fald god :)

    SvarSlet
  7. Der er intet som uventede fridage:)

    SvarSlet